Clik aku dan tgk...


Thursday, 5 May 2011

Sengal

Chot nak pegi tengok wayang kat panggung dengan isterinya. Sampai di kaunter tiket, Chot beli dua tiket untuk dirinya dan isterinya. Tak lama kemudian, Chot datang semula ke kaunter tiket tadi dan membeli dua lagi tiket... Kemudian, Chot datang lagi sekali untuk membeli dua lagi tiket.

Kali ini penjual tiket itu membuka sedikit cermin kaca di kaunternya dan bertanya, "Bukan ke encik dah membeli dua tiket dan kemudian datang lagi untuk membeli dua lagi tiket tadi?" Chot menjawab, "Betul! Tapi ader sorang mangkuk hayun yang berdiri kat depan pintu masuk panggung tu asyik koyakkan tiket saya ajer!!"

No comments:

Post a Comment

Jom Tengok Korang Hebat Ke tak..haha



Suara Kuda Yg Merdu..uhuhu