Clik aku dan tgk...


Monday, 2 May 2011

Mase nk Bayar Parking at mesin....

meh ak sambung...hehe...lepas 2 ak bangun n wat mcam xde papew yg terjdi..hehehe....ak terus pergi kat kawan ak yang nk bayar tiket parking ni...mase 2 orank x ramai ag....kiteornak pown berborak sambil die nk masukkan tiket 2 dalam mesin 2..:p .....tibe2 jew mesin 2 kua lampu kelip2 warne merah...ak ngan kawan ak dah pelik dah...entah kenape plak mesin ny....kiteornak dah risau dah....pas2 ak tgk2 balik...rupe2nye kawan ak ny masukan tiket 2 kat tempat masukan duit...huhu..:p....ak dah tergelak2 dah mase 2..tp pada mase yg same cube nk kuakan tiket 2...tapi xleh..:p  die dah risau dah..mase2 jugak la tibe2 ramai la plak orank yang beratur nk bayar tiket parking kat belakang kiteornak....dengan muke tak bersalah...kitrorank pown cakap.. " mesin ny xleh pkai..ade orank tersalah masukkan tiket kat tempat duit"..huhu..semua yang beratur td mengeluh..:p n cari tempat bayar yg laen n ade yg cube kuakan tiket 2..huhu...pas2 kiteonk planning nk kua jew..nk g amik card yg baru kat bawah..:)...tp mase kat bawah lak ade orank jage lak tmpat tiket 2....adohai...pas2 ak pown bagi cadangan.." ap kate kite ngaku jew tiket kite sangkut?..nnt suruh die amikkan" kat pekerje die la...hehe..sbb mase kat atas 2 mmg nk gtaw tp xde orank yg jage...semua setuju...tp....yg kne g bagitahunye ak jugak.=.="
xpew la...ak pown wat muke tak bersalah pegila cakap kat abg yg jage tiket kat depan 2..:p...lepas2 die call kawan die....die suruh ak tggu jap..kat 10 minit gak la ak tggu...kawan die sampai n bagi tiket 2 kat kiteorank..:)...lepas 2 kite orank pown gelak2 dlam kereta sbb teringat 2 kejadian kat dalam mall tadi 2..hahahaha..:p

No comments:

Post a Comment

Jom Tengok Korang Hebat Ke tak..haha



Suara Kuda Yg Merdu..uhuhu